La Liga: Fiatalos lendületre vállt a Valencia! – Kép

A “denevérek” bemutatták új szerelésüket az új mezszponzorral együtt a következő idényre. 

(Képek: valenciacf.com)

Május 30-án este a Valencia labdarúgócsapata bejelentette új hazai szerelését a következő idényre. Az eseményen az új mezszponzor, a ‘Blu Products’ személyére is fény derült. Az amerikai mobiltelefon-gyártó vállalat a következő szezonra, 3,2 millió eurót fizet a klubnak, továbbá a megállapodás értelmében a szerződés egy évvel biztosan meghosszabbítható, ám ezt nagyban meghatározhatja a Valencia pályán nyújtott teljesítménye az új szezonban. A Miamiban székelő vállalat egyben a csapat globális mobiltelefon-partnere is lesz.

A bemutatón Damià Vidagany a “denevérek” marketing-igazgatója ambiciózusan beszélt többek között arról, hogy az új partner “fiatalos, vibráló és dinamikus brand”, amely a klubnak is egyértelműen segíthet abban, hogy merjenek nagyot álmodni az új szezonban.
A fiatalos lendületre az új idényben a pályán belül is szüksége lehet a Valenciának, hiszen a csapat a várakozásokon bőven alul szerepelve, egy pocsék szezonkezdetnek is köszönhetően, mindössze a 12. helyen zárta a La Liga 2016/17-es szezonját!