Premier League: közeleg az új megegyezés a szponzorral

A Premier League manapság a világ egyik legjobban eladható márkaneve. A világ legértékesebb bajnoksága csak úgy szívja magába a közvetítési jogokért járó pénzeket, a szponzortámogatásokat. Az angol bajnokság egyik legrégebbi támogatója az amerikai Nike.

A Nike és a Premier League együttműködése a 2000-2001-es szezonnal kezdődött. Az oregoni sportszergyártó ekkortól számít többek között a liga hivatalos labdabeszállítójának. Azóta már a játékvezetőket is a Nike öltözteti, és alighanem egy megújított megegyezés további felületeken jelentetné meg az emblematikus pipás logót.

A legújabb hírek szerint hamarosan pont kerülhet a tárgyalásokra, és a Premier League egészen 2025-ig érvényes szerződést köthet a Nike-val. Bár arról nincs információnk, hogy ez az üzlet hány millió eurót hozhat a PL konyhájára, a liga elnök-vezérigazgatója, Richard Scudamore nagyon lelkesen nyilatkozott:

„A Nike egy kiváló partnere a Premier League-nek, és az innováció nyomon követésével nagyszerű munkát végzett, így például közel húsz éve kiváló minőségű labdákat biztosít nekünk.”

– nyilatkozta az angol első osztály vezére.