Lezárultak a találgatások…
Két izgalmas találkozóval kezdett az E-csoport négy csapata, de gólszerzéssel adódtak problémák.
Az Immobile-Haaland csatárrangadó döntetlenre végződött, csapatszinten viszont egyértelműen az olaszok voltak jobbak.
Gulácsiék is győzelemmel kezdtek.
Az emberelőny ellenére is kijött a minőségbeli különbség.
Duplával nyitott a nagy visszatérő…
Ronald Koeman nem hazudott, valóban erős kezdővel várja a zöld-fehéreket.
Az eddig megtett hivatalos bejelentések szerint nem lesz túl sok változás a nemzetközi topklubok mezgyártóit illetően. A három nagy márka ráadásul már be is jelentette, hogy mely gárdák azok, amelyeket a következő idényben is ellátnak majd minden földi jóval.
Hogy ezek a földi jók mit is jelentenek? Nos, az Adidas, a Puma illetve a Nike már évek óta különleges, egyedi tervezésű mez-garnitúrákkal és egyéb kiegészítőkkel látja el klubcsapatait. Természetesen a nagy, minden részletre kiterjedő elhalmozás miatt nem kell sajnálnunk a három nagy márkát, lévén számukra ez a befektetés megtérül az évente eladott sok-sok millió mez és stoplis eladásával.
Adidas
A Real Madrid és a Bayern München tradicionális csapatai a német márkának, amely már jópár éve szintén a kötelékében tudhatja a Manchester Unitedet, illetve a nemrég hosszabbító Juventus-t is. A brazil Flamengoval való együttműködés sem új keletű. Viszont az Arsenal 1994 után az idei nyártól újra Adidas-ba öltözik. A klub szurkolóival egyetemben izgalommal várhatjuk, hogy mit főznek ki a felek az előző évek ellaposodó Puma-kollekciói után.
Nike
A „pipások” nem avatnak új topcsapatot az „istállóban”, ám továbbra is a világ legmenőbb klubjait képviselik. Az FC Barcelona nevével bármit el lehet adni. A PSG-vel (Neymarnak is köszönhetően) szintén különleges a Nike kapcsolata, akárcsak az újjá naggyá válni kívánó Interrel. A Chelsea egy anyagilag nagyon előnyös szerződéssel bír az amerikai sportszergyártóval, akárcsak ligariválisa, az egyre divatosabb Tottenham. Az Atlético Madrid amióta csak visszatért a La Ligába, és újra régi fényét idézi, csakis a Nike mezeiben játszik. Az AS Roma az elmúlt tizenöt-húsz évben temérdek gyártó termékét hordta, ám a klubvezetés mostanra rájött, hogy csak egy nagy márka támogatásával tudja megerősíteni merchandising-bevételeit.
Puma
A másik német világcég az elmúlt években teret vesztett az eladások terén, így egyértelművé vált számukra, hogy vérfrissítésre van szükség a kirakatot illetően. Az Arsenal elvesztése már tavalyelőtt biztosnak tűnt, így nem is meglepő, hogy gyorsan meglett az utód. A londoniak után ugyanis Manchester kék felét, azaz a Cityt fogja öltöztetni a Puma. Azonban a németek nem álltak le az udvarlással, és sikeresen egyeztek meg az Adidas-t dobó Valenciával és a Palmeiras-szal is. A Puma zászlóshajója lesz a régi ügyfél Borussia Dortmund is, illetve a 2018-ban átöltöző Milan és Marseille is.
Két izgalmas találkozóval kezdett az E-csoport négy csapata, de gólszerzéssel adódtak problémák.
Az Immobile-Haaland csatárrangadó döntetlenre végződött, csapatszinten viszont egyértelműen az olaszok voltak jobbak.
Az emberelőny ellenére is kijött a minőségbeli különbség.
Duplával nyitott a nagy visszatérő…
Ronald Koeman nem hazudott, valóban erős kezdővel várja a zöld-fehéreket.
“Ha szervezetten játszunk, akkor nem elképzelhetetlen a pontszerzés…”
Kiszorult a kezdőből, így máshol próbálna szerencsét.
Brutális csapattal fogadja a Barcelona a Ferencvárost.
Egyáltalán nem tűnik tartalékosnak a Barca az előjelek alapján…
Hétfő este a Barca stadionjában tréningezett a magyar bajnok…
Pedig a győzelemre is volt esélyük emberhátrányban…
37 évesen is a klub egyik meghatározó alakja.